כשאנחנו נכנסים אל חנות בקניון או בכל מקום אחר, לעיתים מספיק לנו מבט אחד בשביל לדעת האם משתלם לנו לקנות שם את מה שאנחנו מחפשים, מספיק לנו מבט אחד בשביל להתרשם מהמקום ולהחליט, האם החנות הזאת מדברת אלינו או לא.
זה נכון גם כשהגולשים נכנסים לחנות שלנו באינטרנט. לעיתים מספיקות להם מספר שניות של גלישה בחנות, על מנת לקבל החלטה האם לרכוש את המוצר דרכנו או לחפש חנות אחרת. לכן, יש משמעות רבה לדרך בה אנחנו בונים חנות באינטרנט, יש משמעות רבה לפלטפורמה בה אנחנו משתמשים והדרך בה אנחנו מעצבים את החנות, כך שתתאים לצרכים שלנו ולמה שהגולשים שלנו מחפשים.
פתיחת חנות שופיפיי, מאפשרת לנו ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות, באיכות מאוד גבוהה, עיצוב מרשים, וכל זה באופן מאוד פשוט. בעזרת צוות מקצועי ומנוסה, אנחנו יכולים להקים חנות וירטואלית שתענה על הצרכים שלנו כבית עסק, וכן תענה של הצרכים של הגולשים שלנו, בתור לקוחות שמחפשים חנות לקנות בה מוצרים ושירותים מסוגים שונים.
לפני שאנחנו נציג שורה של נקודות שיסבירו, כיצד פתיחת חנות בשופיפיי מתבצעת ובצורה נכונה, מה הם אותם מאפיינים שאנחנו צריכים לשים לב אליהם, חשוב לזכור, השקעה בחנות וירטואלית, בין מבחינת תקציב ובין מבחינת זמן ותוכנית פעולה, תשתלם לנו בטווח הרחוק, כאשר החנות תייצר עבורנו הכנסות. לכן, אנחנו צריכים לפנות זמן, לייצר תקציב, וכמובן לשכור את האנשים הנכונים שיבצעו עבורנו את העבודה. בסופו של דבר, אנחנו נראה את התוצאות. חשוב שנתייחס לבניית חנות וירטואלית ותפעולה, כפי שאנחנו מתייחסים לבניית חנות פיזית.
כיצד בונים חנות וירטואלית בצורה נכונה
בשלב הראשון, עלינו לאפיין את הצרכים שלנו בצורה נכונה. אנחנו צריכים לאפיין את החנות באופן כזה שהיא תוכל לשרת את הלקוחות שלנו בצורה אופטימאלית.
לאחר מכן, עלינו לבחון את הפלטפורמה הנכונה לצורך בניית חנות, מה בדיוק יכול להתאים לנו וכיצד אנחנו יכולים להשתמש בפלטפורמה בצורה נכונה, על מנת ליהנות מקהל גולשים גדול, ואלה יוכלו ליהנות מהאתר שלנו.
בהמשך, אנחנו נצטרך לבחור את הדרך בה נעצב את האתר, כך שיתאים לקונספט שלנו, כך נוכל לייצר חווית משתמש מלאה ומותאמת לקהל היעד שלנו.
אחרי כל זה, הרי שיש דברים טכניים מסוימים שאנחנו צריכים לעשות. כמו למשל, לחבר את המערכת שלנו למערכת סליקה וכן ליצור קשר עם חברת משלוחים שתבצע עבורנו שליחויות של מוצרים אל בתי הלקוחות השונים. כמו כן, נצטרך לחבר את החנות למערכות שיאפשרו לנו לקבל נתונים אודות רמת הגלישה באתר והתנהגות הצרכנים, וכמובן נצטרך לבצע שיווק ופרסום עבור החנות שלנו.
לפני סיום, חשוב להדגיש עוד נקודה אחת, מובנית מאליה אך עדיין הכרחי להזכיר אותה. אם אנחנו רוצים שהחנות תעבוד כמו שצריך והגולשים ייהנו ממנה, אזי שאנחנו צריכים לעדכן את המלאי, לספק מידע מפורט על כל מוצר וכמובן לספק שירות ברמה גבוהה ללקוחות שלנו.