במשך השנים, התרגלנו לעשות שימושים בכלים ואמצעים שונים אשר נועדו לעזור לנו לצורכי פרסום ושיווק של העסק. אנחנו נעזרים בפרסום ושיווק בעיתונות מודפסת ואלקטרונית, אינטרנט, שלטי חוצות ועוד.
בדרך כלל, השימוש באותם אמצעים נעשה לצורך פרסום ושיווק העסק, מוצרים ושירותים, הוא נעשה בצורה יחסית קצרה, ולא ניתן לספק הרבה מידע. אנחנו משתמשים באופציות אלו בשביל לגרום ללקוחות פוטנציאליים ליצור איתנו קשר ולרכוש מאיתנו מוצרים או שירותים. כל מבוסס על ביטויים מאוד ספציפיים וקצרים, כאלה שנועדו למכור, לא מעבר לכך.
סרטון תדמית לעסקים הוא מעט שונה. נכון שהוא מיועד לעזור לנו לשווק ולפרסם את העסק שלנו בפני קהלים מסוימים, אך בעיקרון הוא נמשך הרבה יותר זמן, הוא הרבה יותר מפורט, ואנחנו יכולים גם להיעזר בו לצרכים שונים ומגוונים. לכן גם נכין סרטון תדמית בצורה שונה מזו שאנחנו מכינים פרסומות רגילות.
מתי נרצה להכין סרטון תדמית ובמה הוא שונה מפרסומת רגילה?
אנחנו נרצה להכין סרטון תדמית לעסקים ולהשתמש בו, כאשר ברצוננו לפנות אל קהלים מסוימים, בפרט כאלה שלא מכירים אותנו, בארץ או בחו"ל, ולהסביר להם מדוע משתלם להם לעבוד איתנו.
הרעיון הוא, אנחנו לא בהכרח נציע מוצר או שירות ספציפי, כפי שנהוג לעשות בפרסומת רגילה, אלא אנחנו נציע את כל השירותים שאפשר להעניק, אנחנו נציג את ההיסטוריה שלנו, נציג את התוכניות לעתיד, ומה מבדיל אותנו מעסקים אחרים. אחד הכלים החשובים ביותר להצלחה של עסק, מכל סוג שהוא, זו היכולת שלו לממש יתרון יחסי שיש לו מול עסקים אחרים. דרך סרטון תדמית נוכל להציג את היתרון ולממש אותו.
סרטון תדמית שונה מפרסומת רגילה, בין היתר בגלל העובדה שהוא מכיל הרבה יותר מידע, הוא נכנס יותר לעומק, ויכול לספק תמונה הרבה יותר מלאה על העסק, לא רק בהקשר להווה אלא גם בהקשרים אחרים.
חשוב לציין כאן, ישנם בתי עסק, בוודאי כאלה שקיימים הרבה מאוד שנים שמשתמשים בפרסומות גם בשביל להציג את העבר המפואר שלהם. זאת במטרה לייצר קשר אצל הצופה, בין העבר להווה. בסרטון תדמית זה יכול להיות הרבה משמעותי ולכלול הרבה יותר פריטי מידע, תמונות וראיונות שלא יכולים להיכנס בפרסומת רגילה.
מדוע יש להעסיק אנשי מקצוע שיכינו עבורנו את הסרטון?
על פניו, יהיה מי שיחשוב שניתן להסתפק בצוות המקום בשביל להכין סרטון תדמית. הרי הצוות מכיר טוב יותר מכולם את העסק ואת ההיסטוריה שלו. אך כמו בהרבה מאוד מקרים אחרים, כך גם במקרה זה, רק מי שמתמחה ומתעסק בתחום של הפקה ויצירת סרטוני תדמית, נכון שיבנה עבור בית העסק את הסרטון הרלוונטי.
הוא ידע להביא את הניסיון, יכולות, כישורים והידע שלו לתהליך היצירה ולעזור לייצר סרטון מותאם לצרכי העסק.
סרטון תדמית לעסקים – למה זה יכול לעזור לנו?
שתפו את הפוסט
הרשמה לניוזלטר שלנו
קבלו עדכונים וחדשות ישר למייל שלכם
תכנים דומים
פתרונות ענן
פתרונות ענן הפכו כבר לפני מספר שנים לאבן יסוד בהתנהלותם של עסקים. כיום שירותים אלו מוצעים על ידי מספר רב של חברות, בחבילות מגוונות הניתנות
מחשוב ענן – הגיע הזמן להצטרף
מרבית העסקים, חברות והארגונים בישראל כבר עברו מזמן אל מחשוב ענן בתחומים השונים, למשל בתחומי תקשורת הלקוחות, התקשורת העסקית, תוכנות המשרד למיניהן, חתימות דיגיטליות, ביצוע
מגרסה משרדית – למה אנחנו צריכים את זה ואיך רוכשים מגרסה היום?
לכל משרד או בית עסק, ישנן שיטות ודרכים שונות כיצד "לנקות" שולחן ממסמכים ומניירת לא חשובה, בין אם זה במהלך יום עבודה ובין אם זה
מחשב מחודש – היתרונות לעומת החסרונות ב2022
כשאנחנו ניגשים לקנות מחשב, לבית או לעסק, עומדות בפנינו כמה אופציות. אנחנו נוהגים לחשוב שקיימת רק אופציה אחת, רכישת מחשב חדש מהניילונים בחנות כזו או